tisdag 17 april 2012

Jag lyckades!!

Morsning korsning!

Tänk att jag lyckades med mitt surdegs bak!! Två supergoda limpor blev det. Så nu är det bara att fortsätta :)  Något scrappande har jag inte hunnit med eftersom min lille "lus" (Linus) har varit jätte mammig på kvällarna o ska typ ha allt jag pillar med :/. Ska försöka att få knåpat ihop nåt här i eftermiddag medans han ännu är på dagis. Men jag har fortfarande lite svårt att sitta någon längre stund.... För Er som inte vet så ramlade jag baklänges ur lastbilen för några veckor sedan och bröt korsbenet. Fan va ont det gjorde! Jävla dumt att bara glömma bort så där bara att det visst va några steg kvar innan jag va nere på marken ;) jag mena, det va ju inte direkt första gången jag skulle gå ur en lastbil...

I brist på nyskapade alster så tänkte jag visa lite gamla grjer som jag gjort. Först ett trähjärta som jag målat, slipat o dekorerat.

En dekorerad ask kan ju va bra att ha om man ska ge bort något som passar i den ;)

Ett minialbum på min lille lus blev så här:






Gillar verkligen minialbum. Blir snabbt snygga o tar inte all oändlighet att få klara. Håller på med ett med kort på Anna när hon va liten och ska göra ett till Jonas sen också.

Hönshuset avanserar lite sakta men säkert och jag hoppas att det kan bli klart i nästa vecka. Tänk att man kan längta efter några höns jävlar så mycket! Då har man kanske inte så stora krav ;) eller så är det de man har :))

Nä, åter till pysselbordet! Ute undviker jag ju att vara idag. Helvete vad kallt det är o lappmögel ramlar ner från himlen rätt vad det är.

Tjingeling!
Hulda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar