lördag 21 april 2012

Hej!
Ja, nu har dagarna sprungit iväg igen. Här har varit fullt upp så nåt bloggande har jag inte hunnit med. Min dotter, Anna, har opererat bort mandlarna så där försvann ett par dagar på lasarettet. Har även hunnit med besök hos diabetes sköterskan med min mellan pojk, Jonas. Dessutom kört hem allt material till hönshuset så det snart kan bli klart. har ju beställt en massa hönor ;)

Idag har jag, lusen o gubben vart iväg på veteranmarknad. Hittade en massa roliga prylar men det blev bara ett vurpollon som fick följa med hem. Jag har ju redan mitt äkta, men gubben fick en nytillverkad eftersom han inte hade nån alls o snart bär det ju av på mopperallyn ;)

Väl hemma igen så blev det till att tända grillen för första gången i år. Ja, jo vi har ju grillat korv ute över öppen eld i vintras men inte grillat på altanen. Slängde ihop den här ljuvliga Silviakakan till efterätt. Satt som smäck runt midjan känner jag :/ men jävligt god!

Nä, om man skulle ge sig ut o hjälpa till med hönshuset. Hoppas snart det blir lite varmare i alla fall, vill så gärna ta mig en lååååååååång moppetur men jag kommer ju frysa både det ena o det andra av mig i den här kölden.

Ha en bra lördagkväll! Sup o åk jänk o ha förbannat kul för det ska jag senare!

Kram
Hulda

1 kommentar:

  1. Läcker ny blogg!! Jag blir alltid lika imponerad av allt du hinner med, önskar att jag var hälften så energisk som du...
    Long time no see....

    SvaraRadera